Запам'ятовування



                Більша частина учнів просто ознайомлюються з навчальним матеріалом і не надають значення його запам'ятовуванню. Як результат, у кращому випадку ще завтра на уроці вони пам'ятають про що треба говорити, а через тиждень - усе, як нове. А якщо урок один чи два  рази на тиждень... Ой!...
                То ж будемо запам'ятовувати на уроці!
1) Снігова куля
2) Memory
3) Мухобійка
4) Напрацювання у парах
5) Запитай у мене
6) Професії-котлетки
7) Казка
          Об'єднали дітей у декілька груп (кількість дітей у групі продумати завчасно, кожного разу, відповідно до теми, це може бути інша кількість). Усі вони мають повторити, розіграти, показати одну й ту ж історію, властивості, ідею тощо. Але, перша група це робить за 60 секунд, друга - за 50 секунд, наприклад, третя - за 40 секунд. Матеріал буде відтворено творчо, у повному об'ємі, і на космічній швидкості   !
           Чому Казка? Бо цей прийом нагадує інсценізацію казки. До речі, пробну версію можна дійсно зробити на казці!

Коментарі