Путівник
Обожнюю, коли на уроці дітвора працює і говорить без упину лише про математику!
Саме Путівник дозволяє вчителю так спланувати навчальний процес, що більшість учнів зможуть працювати практично самостійно. Звичайно вчитель завжди поряд, він не заповнює журнал, не стоїть осторонь. Він між групами, чи серед окремих учнів.
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
Конкретні Путівники можна знайти на сторінках "5 клас. Методичні матеріали" та "8 клас. Методичні матеріали" мого блогу.
Я вчилася мислити у стилі Путівника та створювати Путівники на курсі Marina Kurvits "Секрет рабочего листа"
Ці матеріали можна називати Робочими листами, Дорожніми картами учня. Я їх називаю Путівниками. Це цікаво і ефективно розроблений сценарій 100% інноваційного уроку. Дайте час учням звикнути до такого формату навчання і ВИ зрозумієте, що традиційно працювати уже не хочете. Навчаючись у такому форматі Ваші учні напрацюють і математичну, і соціальну, і ІКТ компетентності. Будуть по тихеньку вчитися креативити, співпрацювати, допомагати.
1. Путівник починається із інструкції (правил роботи) для учнів.
2. Його можна роздрукувати кожному, можна один на групу, можна працювати он лайн.
3. Можна писати прямо у Путівнику (тоді він лишається в учня). Можна дивитися завдання та підтримку в Путівнику (чи на смартфоні, комп'ютері), а виконувати завдання в зошити.
4. Путівник розділений на 2 колонки: 1-ша - це завдання для учнів (найрізноманітніші: вивчити, розрахувати, переглянути, заповнити, створити, пройти вікторину і ще безліч всього); 2-га - це підтримка від вчителя (тут за qr-кодами заховані або відео пояснення вчителем нового матеріалу, або завдання на перевірку засвоєння матеріалу, або пояснення завдання, для того, щоб учні були впевненими, що вони виконують завдання правильно). Завдяки існуванню другої колонки - колонки Підтримки, учні рухаються у своєму темпі, а вчитель тим часом може більше уваги приділити тим, хто працює повільніше, або тим, кому не просто з математикою.
5. Путівник складається із декількох кроків. Їх кількість відповідає запланованим Вами етапам (частинам) уроку.
6. Пам'ятаємо про рефлексію на кінець уроку. Для Вас вона є зворотнім зв'язком від дітей щодо засвоєння матеріалу уроку.
* Продуманий до дрібниць Путівник може захопити учнів навчальної діяльністю, спрямовувати його, і , що надзвичайно важливо, дозволить стати йому активним учасником навчального процесу.
* Продумуйте діяльність учня на уроці, а не свою.
* Учень стає залученим у гру, змагання, дослідження, у відкриття, у процес творення тощо. Тому наявність таких атрибутів як "Робочий аркуш для 5 класу по темі Натуральні числа" вважає Марина Курвітс не тільки не обов'язковим, а й таким , що призводить до нудьги й суму :).
* Путівник не обов'язково використовувати для індивідуального навчання. Дослідження показують, що спільна робота є найбільш ефективною. Група учнів може виконати роботу краще чи спродукувати більш значимий об'єкт, результат..., ніж коли кожен працює окремо. Та й у групі є в кого запитатися, не обов'язково зразу кликати вчителя. І працювати цікавіше, і що не менш важливо, веселіше.
* Завдання працюючого Путівника провокувати дію учня, спонукати думати, конструювати, осмислювати, містить "АГА"-ефект. Декілька цінних рекомендацій від Марини Курвітс можна отримати у цьому відео .
* Красиві, оригінальні речі привертають увагу завжди. Тому зробити неординарний естетично Путівник - це не гаяння часу, а додаткова мотивація учнів до виконання його завдань, до захоплення вчителем, який може робити такі круті Путівники.
* Багато тексту в Путівнику лякає, насторожує учня і зовсім не сприяє формуванню бажання із ним працювати. Тому варто текс ділити на абзаци, доповнювати графіками, посиланнями, інфографікою, малюнками, відео тощо.
* Якщо Ваш Путівник дійсно працюючий, то додаткові пояснення, "Розжовування" учням не потрібні. Ви саме маєте час на індивідуальну допомогу.
Джерело: Марина Курвітс "7 основних помилок вашого листа"
Саме Путівник дозволяє вчителю так спланувати навчальний процес, що більшість учнів зможуть працювати практично самостійно. Звичайно вчитель завжди поряд, він не заповнює журнал, не стоїть осторонь. Він між групами, чи серед окремих учнів.
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
Конкретні Путівники можна знайти на сторінках "5 клас. Методичні матеріали" та "8 клас. Методичні матеріали" мого блогу.
Я вчилася мислити у стилі Путівника та створювати Путівники на курсі Marina Kurvits "Секрет рабочего листа"
Ці матеріали можна називати Робочими листами, Дорожніми картами учня. Я їх називаю Путівниками. Це цікаво і ефективно розроблений сценарій 100% інноваційного уроку. Дайте час учням звикнути до такого формату навчання і ВИ зрозумієте, що традиційно працювати уже не хочете. Навчаючись у такому форматі Ваші учні напрацюють і математичну, і соціальну, і ІКТ компетентності. Будуть по тихеньку вчитися креативити, співпрацювати, допомагати.
Якщо коротко, то:
2. Його можна роздрукувати кожному, можна один на групу, можна працювати он лайн.
3. Можна писати прямо у Путівнику (тоді він лишається в учня). Можна дивитися завдання та підтримку в Путівнику (чи на смартфоні, комп'ютері), а виконувати завдання в зошити.
4. Путівник розділений на 2 колонки: 1-ша - це завдання для учнів (найрізноманітніші: вивчити, розрахувати, переглянути, заповнити, створити, пройти вікторину і ще безліч всього); 2-га - це підтримка від вчителя (тут за qr-кодами заховані або відео пояснення вчителем нового матеріалу, або завдання на перевірку засвоєння матеріалу, або пояснення завдання, для того, щоб учні були впевненими, що вони виконують завдання правильно). Завдяки існуванню другої колонки - колонки Підтримки, учні рухаються у своєму темпі, а вчитель тим часом може більше уваги приділити тим, хто працює повільніше, або тим, кому не просто з математикою.
5. Путівник складається із декількох кроків. Їх кількість відповідає запланованим Вами етапам (частинам) уроку.
6. Пам'ятаємо про рефлексію на кінець уроку. Для Вас вона є зворотнім зв'язком від дітей щодо засвоєння матеріалу уроку.
Варто мати на увазі, що:
* Продуманий до дрібниць Путівник може захопити учнів навчальної діяльністю, спрямовувати його, і , що надзвичайно важливо, дозволить стати йому активним учасником навчального процесу.
* Продумуйте діяльність учня на уроці, а не свою.
* Учень стає залученим у гру, змагання, дослідження, у відкриття, у процес творення тощо. Тому наявність таких атрибутів як "Робочий аркуш для 5 класу по темі Натуральні числа" вважає Марина Курвітс не тільки не обов'язковим, а й таким , що призводить до нудьги й суму :).
* Путівник не обов'язково використовувати для індивідуального навчання. Дослідження показують, що спільна робота є найбільш ефективною. Група учнів може виконати роботу краще чи спродукувати більш значимий об'єкт, результат..., ніж коли кожен працює окремо. Та й у групі є в кого запитатися, не обов'язково зразу кликати вчителя. І працювати цікавіше, і що не менш важливо, веселіше.
* Завдання працюючого Путівника провокувати дію учня, спонукати думати, конструювати, осмислювати, містить "АГА"-ефект. Декілька цінних рекомендацій від Марини Курвітс можна отримати у цьому відео .
* Красиві, оригінальні речі привертають увагу завжди. Тому зробити неординарний естетично Путівник - це не гаяння часу, а додаткова мотивація учнів до виконання його завдань, до захоплення вчителем, який може робити такі круті Путівники.
* Багато тексту в Путівнику лякає, насторожує учня і зовсім не сприяє формуванню бажання із ним працювати. Тому варто текс ділити на абзаци, доповнювати графіками, посиланнями, інфографікою, малюнками, відео тощо.
* Якщо Ваш Путівник дійсно працюючий, то додаткові пояснення, "Розжовування" учням не потрібні. Ви саме маєте час на індивідуальну допомогу.
Джерело: Марина Курвітс "7 основних помилок вашого листа"
Коментарі
Дописати коментар